طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

با داشتن فروشگاه اینترنتی، میزان فروشِ خویش را افزایش و کسب و کارتان را گسترش خواهید داد. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، می تواند هزینه های شما را در شروعِ کار، بسیار زیر بیاورد.

اگر به تعقیب تعلیم ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس هستید و نمیدانید فروشگاه اینترنتی چقدر برای شما خرج بر خواهد بود؟ این پیشه به سوداگری شما چه کمکی خواهد کرد؟ با ما همراه باشید الی زیر و بم کل چیز را به شما بگوییم.

قدم اول و قبل دربایستن کل اقداماتی که در ساخت فروشگاه اینترنتی  سفارش ساخت سایت وردپرسی است در وردپرس باید در عقیده بگیرید این است که؛ باید به سایت‌های ساختِ فروشگاه مراجعه و درخواست خویش را برای راه‌اندازی آن، ثبت کنید. اکثر فروشگاه‌های اینترنتی با برنامه وردپرس راه اندازی می‌شوند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی با هاست وردپرس، کار چندان سختی نیست. در ادامه ما به این موضوع اغلب خواهیم پرداخت.

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس فقط با ۷ قدم
برای ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرس باید ۷ مرحله زیر را انجام دهید:

در صورتی که این مراحل برای شما مشکل و وقت مانع است و یا شما سررسید و ادب کافی برای این کارها ندارید، می‌توانید برای

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
قدم نخست: شما باید یک پهنه برای فروشگاه اینترنتی خود گزینش کنید
انتخاب پهنه برای فروشگاه اینترنتی وردپرسیدر شروع شغل تعلیم تاسیس فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس باید یک دامنه برای فروشگاه خویش گزینش و خریداری کنید. این پهنه می‌تواند برای بهبود روند کسب و کار شما بسیار سودمند باشد. گستره همان آدرس اینترنتی است که نشان دهنده گونه تکاپو و کسب و کار سایت شما می باشد. شما باید یک حوزه متناسب با فعالیت سایتتان ثبت کنید. همچنین دامنه‌ی انتخابی شما باید ساده باشد لغایت برای مراجعات بعدی بتواند در ذهن مشتریانتان باقی بماند. تعرفه طراحی سایت وردپرسی پایین تر از انواع دیگر است.

 

قدم دوم: یک‌ هاست برای حفاظت اطلاعات فروشگاه اینترنتی خریداری کنید
شما بعد از خرید و ثبت پهنه باید به اندیشه یک انبار دیتا برای اطلاعات سایتتان باشید. هدف از انبار داده، فضایی است که شما بتوانید در آن، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز فروشگاه خود را اندوخته کنید. این فضا را هاست می‌نامند. ولی مطلبی که باید در ارتباط با خرید‌ هاست بدانید این است که، شما باید به خرید هاستی اقدام کنید که دارای کیفیت بالایی باشد و نیازهای فروشگاه اینترنتی شما را برآورده سازد.به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات در دامنه انبار دیتا چیست مطالعه نمایید.


قدم سوم: نرم اسباب وردپرس را نصب کنید
پس از خرید دامنه و‌ هاست، این دو به هم متصل می‌شوند. بعد از پیوندیدن این دو شما باید نرم اسباب وردپرس را نصب کنید. با پروا به نوع‌ هاستی که خریداری می‌کنید نصب وردپرس متفاوت خواهد بود. ولی مراحل نصب برای کل یکسان است. تفاوتی که شدنی است داشته باشند در گونه مهار پنل هاست است که با محیط گرافیکی متفاوت ارائه می‌شوند. اگر شما در گذشته یک سایت را روی کامپیوتر خویش طراحی کرده‌اید، می‌توانید آن را به‌ هاستی که خریداری کرده‌اید منتقل کنید.به شما توصیه می شود برای کسب اطلاعات در حوزه شیوه نصب وردپرس مقاله ما را مطالعه نمایید.

نصب وردپرس
قدم چهارم: برای فروشگاه اینترنتی خود یک قالب برگزیدن کنید
پس از نصب وردپرس باید یک قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی خویش برگزیدن کنید که بتواند از افزونه WooCommerce برای ساخت و تاسیس فروشگاه اینترنتی پشتیبانی کند. شما برای گزینش قالب سایت خویش باید فروشگاه‌های اینترنتی که کسب و کارشان مشابه سوداگری شما هست را، بررسی کنید. دقت کنید که آن‌ها متناسب با کسب و کارشان از چه قالب‌هایی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس سهم برده‌اند. در ضمن از چه امکاناتی در قالب فروشگاه اینترنتی خود بهره‌گیری کرده‌اند. بعد از انجام بررسی‌های لازم، یک قالب متناسب با کسب و کارتان برای فروشگاه اینترنتی خود گزینش کنید. وانگهی باید گوشزد کرد که قالب حتما از افزونه WooCommerce حمایت کند برای کسب اطلاعات بیشتر در پهنه افزونه ووکامرس چیست نوشتار ما را مطالعه نمایید.

قدم پنجم: افزونه WooCommerce را راه‌اندازی کنیدراه-اندازی-فروشگاه-اینترنتی-با-وردپرس-5
این افزونه فروشگاه ساز ورد پرس، به شما این امکان را می‌دهد که اقدام به برپایی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کنید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می توانید، فروش هر گونه محصولی را اعم از فرآورده فیزیکی و یا مقاله و مطالب آموزشی قابل دانلود را ارائه دهید. بعد از نصب WooCommerce در وردپرس می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را در فروشگاه اینترنتی خود به صورت سفارشی تنظیم کنید.

برای فارسی سازی این افزونه فروشگاه ساز وردپرس می توانید از مقاله “چگونه woocammerce را برگردان و فارسی سازی کنیم” کاربرد نمایید

قدم ششم: یک درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود تعبيه کنید
برای تهیه درگاه پرداخت اینترنتی باید نوع پرداختی خویش را تعیین کنید. برای این کار باید به دو روش پایین اقدام کنید:

درگاه پرداخت اینترنتی با گرفتن سمبول(لاتین) الکترونیکی طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می‌توان با مراجعه به شرکت‌های پرداخت اینترنتی، پس از بررسی شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیک اقدام به بستن پیمان نامه کنید. شرکت‌هایی همانند پرداخت بانک نظم کیش، مردم و غیره چنین امکاناتی را در کمر بستن شما قرار می‌دهند. با تهیه سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیک برای فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید از پرداخت سر راست هنگام خرید محصولات در فروشگاه خویش مستفیض شوید.

دریافت نماید الکترونیک یکتا از مجوز های لازم برای تاسیس سوداگری اینترنتی می باشد.

از درگاه پرداخت اینترنتی واسط استفاده کنید
ممکن است به هر دلیلی کامیاب به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نشوید، فلذا می‌توانید از درگاه پرداخت اینترنتی واسط بهره ببرید. کاری که شما باید سپریدن دهید این است که در سایت‌های پرداخت واسط ثبت اسم کرده، و اقدام به روانیدن مدارک هویتی خویش کنید. بعد از تایید هویت شما، باید آدرس سایت فروشگاه اینترنتی خود را برای اخذ درگاه ثبت کنید. پس از تایید سایت فروشگاه شما یک کد API مخصوص و متناسب با دامنه فروشگاه اینترنتی به شما ارائه خواهد شد.

پس از تعیین نوع درگاه پرداخت اینترنتی خود، باید افزونه آن را در WooCommerce نصب کنید. پس از تکمیل تنظیمات WooCommerce، شما باید محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی درج کنید.

قدم هفتم: بهینه سازی سئو برای WooCommerce و متعاقب آن بالا رفتن میزان بازدید و فروش
پس از طریق اندازی فروشگاه با وردپرس، وقت آن واصله لغایت یک بازبینی صحیح به سایت فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. نکته کلیدی در افزایش سئوی سایت شما، گونه محتوایی است که در آن بهره‌گیری می‌کنید. مطالب مربوط به محصولات را به گونه‌ای ذکر کنید که تاثیرگذار باشند. مشتری با دریافت اطلاعات صحیح از فرآورده و کسب شناخت کافی از آن، حتما تصمیم به خرید خواهد گرفت. زمانی که شما جذابیت‌های محصولتان را برای مشتری مطرح می‌کنید، مشتری به خرید تشویق خواهد شد و شما به این روش، فروش بالایی خواهید داشت. واژه ها کلیدی و میزان استفاده از آن‌ها در مطالب، موجب افزایش سئو می‌شوند و از اهمیت فوقانی برخوردار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: